Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
GSS prim borçları yılbaşında affediliyor
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye'de GSS prim borçları olan fertler için büyük bir gelişme yaşanıyor. AK Parti, 2025 yılı…
Tegut’un dibi görüldü: 340 Şube, 8 Bin çalışan, ama iflas kapıda
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Almanya'nın ünlü market zinciri Tegut, büyük mali zorluklarla boğuşuyor. 2012 yılında Migros Zürih kooperatifi tarafından…
Borsa güne yükselişle başladı 20-11-2024
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Borsa İstanbul açılışta BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 39,85 puan ve yüzde 0,43 artışla…